wtorek, 1 października 2013

Komplet sztruksowy dla dziewczynki.

Ze sztruksu cieniowanego  z przezroczystymi cekinami uszyłam komplecik dla dziewczynki.
 Spodnie model 137 z Burdy 11/2005. Szyte analogicznie jak szare sztruksy dla chłopca.Prezentowane tutaj


 Do kompletu uszyłam tunikę, model 636 z burda dla dzieci 1/2013
 Ze względu na sztywność sztruksu wyszła jakaś napuszona, więc szczypanki przy karczku przestebnowałam aż poza linię biustu- tunika"siadła, zachowując dół lekkiej bombeczki.
 W modelu podstawowym są zatrzaski na ramieniu, jednak nie wyobrażam sobie  dziecka zapinającego na ramieniu tuniki po wf-ie w szkole, więc rozcięłam przód i zrobiłam listwę z guziczkami. Guziczki sa brązowe, czego nie widać na zdjęciu. Karczek jest na podszewce z płótna.
 Tunikę zaczynamy szyć od karczku, następnie wszywamy podszewkę. później wszywamy część dolną- najpierw "łapiemy" szczypanki, stebnujemy, potem doszywamy do karczku. Zszywamy boki i robimy listwę z guzikami. Stebnujemy przy szyi i  pachy, przyszywamy podszewkę karczku do dolnej części tak, aby szew schował się w podszewce(ja zrobiłam to ręcznie) i podszywamy dół- zwyczajnie ze  stebnówką możemy dodać listwę dolną, falbankę czy co nam tam fantazja podpowie.



Pozdrawiam
 Myszkimama

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam