niedziela, 1 września 2013

Witam!

Pisząc na swoim blogu o wszystkim co robię , szyję, szydełkuję doszłam do wniosku, że straszny tam jednak bałagan, ponieważ czasem robię coś dla lalki, czasem dla siebie a czasem mam ochotę pomarudzić. Szukając inspiracji przeglądałam różne blogi i jakiegoś  stricte o szyciu dla  nieco podrośniętych dzieci nie znalazłam- albo są to rzeczy szyte przy okazji, albo dla dzidziusiów. Znalazłam też bloga , w którym pani prezentowała stylizacje z rzeczy kupionych- te znów nie są dla mnie interesujące.
 Zamarzyło mi się takie miejsce, w którym będę mogła zaprezentować to co uszyłam dla dzieci- może ktoś też szuka takiego miejsca?
 Publikować będę zdjęcia i opisy rzeczy, które już uszyłam , a które znalazły się wcześniej na Myszkimamy druty igła i szydełko jak i rzeczy które stworzę w przyszłości- równolegle do publikacji na moim blogu głównym.
 Mam nadzieję, że pomysł się podoba.
Pozdrawiam
Myszkimama

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam