środa, 25 września 2013

Tuniki w paski

Wykonałam dwie takie tuniki i obie musiałam już spruć, gdyż dziecko wyrosło. Obydwie zrobione z resztek, podobny wzór.


 Sweterek niebieski, robiony od dołu, nie został zeszyty od góry. Dorobiłam mu rękawy, również pęknięte od góry , a następnie związałam sznureczkiem skręconym ze wszystkich rodzajów włóczek, wykończyłam pomponikami. Wzór dwa prawe, jedno lewe, po cztery rządki najbardziej niebieska po dwa rządki.O linii biustu jednolicie. Druty nr 3. Dekolt kwadrat.


  Brzeg obrobiony pojedynczym rządkiem słupków na szydełku.


Kieszonka naszyta, gładka, ostatnie cztery rządki ściągacz jeden do jeden.Wykończona sznureczkiem. Przydatna jesienią i w zimie na chusteczkę do nosa.



Na szydełku dorobiłam prostą czapeczkę.


Sweterek malinowo różowy zrobiłam podobnie- ściągacz jeden do jeden, paski po cztery rządki, od linii biustu kolor jednolity, Rękawy krótkie, tym razem pełne, robione bez rozcięcia, zakończone kolorowo.

  Dekolt wykończony na drutach, w serek, zostawiłam pęknięcie i dodałam wiązanie z koralikami




 Kieszonka wrobiona w ściągacz i podszyta od spodu tak, aby nie było jej widać.


A tak wygląda  przy świetle słonecznym.

Oba sweterki sprawdziły się zarówno przy legginsach jak i spodniach.
Pozdrawiam
Myszkimama

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam